aku adalah aku

aku adalah aku

Friday, April 23, 2010

Short Story.......


salam pertemuan kalian...
kenali diriku dengan ~~wawa~~
Dah lame rase hati ini nak jadi ' blogger'
Tapi ntah tetibe tgn nie rajin plx nak wat kali nie...(^_*) ...Only 2weeks in UUM.. actually i'm really seday Disinilah pertemuan ku dengan 'Only My Lurf forever' InsyaAllah..pnjangkanlah hbgn kami ini... Untuk kawan2 jugak,,terima kaseh untuk semua nya...wawa really appreaciate it wat ever u ol did for me Lepas ini i hope u ol success in ur life n watever u do bebeh... pape info terbaru update kat facebook okey... ...Diri aku... aku nie bese jew orgnyer lau wat keje memang sungguh2 wat sampai nak dating o makan pun kekadang tak sempat risau betul my mam lau aku gastrik datang balik.. [..tak pew la ma, org jge diri org leklok ea..] aku nie kuat ketawe beb sangat mudah terasa hati walaupun that moment tu tak la beso mane pun TP jgn isau aku mudah lupekan benda yg cam ni Coz aku nie jenis tak kisah org nyer ape2pun aku tak kisah...
btw, salam pertemuan di blog pertama ku ....utk semua orang yg AKU SAYANG....

1 comment:

  1. me pown..pasni sowg di slatan sowg di utare.cm ne la ea gamaknyr...hope Allah ikatkan ati kte bdue ye yang...

    ReplyDelete