aku adalah aku

aku adalah aku

Saturday, April 24, 2010

Saat Bersama Sedetik Waktu


Waktu kau ada ku gembira
Waktu ada ku selalu tersenyum
Waktu kau ada ku sentiasa bahagie
Waktu kau ada membuat ku rasa lebih di hargai

Ku sayangkan dirimu
Ku mengenali mu
Ku sangat memerlukanmu
Ku ingin kan diri mu sentiasa bahagie di samping ku
Saat kau perlukan,ku sentiasa ada disini Saat kau inginkan, ku ada selalu Saat kau perlukan teman, ku sentiasa penjadi pendengar setia buatmu Saat kau dlm kesusahan, ku rela menolongmu
Aku pelangi yg selalu hangatkan mu Aku mentari tak selalu menyinarimu Aku rembulan yg selalu mengharapkanmu Aku yang ada selalu membuatmu ketawa

Itulah kamu Itulah kehidupanku bersama kamu Itulah realiti sayangku terhadapmu Itulah besarnya yg tidak ternilai kamu di dalam hati ku...
Semoga kamu sentiasa dihati ku walaupun sudah jauh terpisah mengejar impian AKU SAYANG KAMU!!!!!

No comments:

Post a Comment